Dra åt.

Naturkunskap A är avslutad. MVG. Där satt den.
Jag kan dock inte känna mer än likgiltighet över det betyget, inte idag. Matteprovet gick käpprätt åt helvete mina vänner, jag lovar och svär. Jag brukar ofta säga "det gick inte bra", men idag gick det INTE bra! Om vi säger såhär, inför nästa matteprov ska jag plugga jäveljäveljävel, för att försöka rädda mitt betyg i matte B. Godegud, låt mig glömma denna dag.

Ikväll ska jag fan inte göra någonting. Kanske begrava mig framför en film med något förbannat onyttigt att äta. Känns som en bra idé just nu. Imorgon är det seriepremiär, hatten av för det! Kul att jag har något annat att tänka på ikväll, måste börja tagga upp nu alltså. Jag ska springa tills jag stupar, svettas till bollen tar i nätet. Imorgon ska vi visa att blått är helrätt i sommar och att MIK Mean Machine är det enda laget på kartan. Japp, nu jävlar.

Usch vad jag svär, med det får ni ta. Ha en fin fredag, lev och må.

"Nu måste det fan hända något i mitt liv, innan jag vissnar och dör."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0