Eftermiddagskrav.

Jag kunde inte hålla mig, så jag hoppade ur kläderna jag hade i skolan och i löpartightsen och en hood. Efter lite om och med fick jag fram cykeln ur garaget och kunde ge mig iväg på en tur, inte så värst lång, men det var så härligt! Med solbrillorna på och musik i öronen kändes det verkligen som sommar, och det tycker jag om. När jag kom tillbaka satte jag mig i en solstol och ångade av mig. Att sitta och titta ut över glittrande vatten och höra vinden susa i träden är så avsappnande, det ingav ett ro i min kropp.

Nu är det dock dags att ta fram lite skolmaterial, svenska och matte. Imorgon är det nationella i matte som gäller, så det blir lite repetion av A-kursen. Det ska förhoppningsvis inte ta så lång tid, men det är skönt att få det undanstökat. Får väl se om jag orkar börja på talet som ska hållas snart, but i doubt it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0