En dag på 3 sek.

Känner mig ganska slut och trött måste jag säga, gårdagen blev ganska hård med en hel dags 70-årsfirande och sedan iväg på andra trevligheter. Det är med trevligheter var ganska trevligt, trots att jag inte drack en droppe (SKÖNT!!), det var faktiskt ganska många som chillade, ovanligt måste jag säga. Det var en rolig fest vi var på, många tack till Niklas som var kvällens värd. Det kom ganska mycket roligt folk med, både känt och okänt, vilket är roligt. Det slutade som vanligt på Max, åkte hem till Maja och satte mig på mig racermoppe och brummade hem. Bra kväll, bra folk.


Inledde kvällen med grillmiddag hemma hos Maja med dessa bönor. Big love.

Nu är det match som gäller, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0