En hummer med tryffelsås tack.

sova. måste. nu

Eller a, egentligen är jag inte så trött för tillfället, men jag vet att det kommer vara sååå mycket annorlunda imorgon när jag ska ta mig upp vid 7. För att låta lite extra geekey så kan jag tala om att jag inte ska ta bussen till skolan förens 08.52, men att jag ändå ska kliva upp tidigt, för att - plugga. Japp japp, sistaminutenplugg in my heart!

När morgondagen är över kan jag ta livet med en klackspark, skratta mig igenom resternade skolveckor och dansa på borden i ljushallen. När morgondagen är över ska jag fira med skumpa och sprida hundralappar över stadens torg, jag ska bjuda mina vänner på en finfin middag på Öviks bästa krog, där det såklart att stjärntätt och därför svårt att få tag på bord, men har man kontakter så har man. Living the dream..

Avgör själv vad som är sant. Och ja, jag har ett fysikprov och ett spanskaprov kvar. Och på tal om fysiken så hänger mitt betyg på det provet, he he he he he. Love. it.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0