First of may.

Hej på er!
Idag är det en sån dag då jag helst inte gör något, har på mig jenas och en slapp t-shirt och spenderar kvällen i soffan. Inte för att jag mår dåligt eller så, nejnej, jag mår riktigt bra med tanke på gårdagskvällen, men jag är fortfarade ganska förkyld och trött.

Jag knäppte tyvärr inte en enda bild igår, men jag kan berätta lite om min kväll. Vid 6 kom Isabell och plockade upp mig var på vi åkte in till stan, upp till Varvet. Hos Linda var vi nio brudar som åt gott (och lite för mycket), sjöng för fulla halsar och dansade till grym musik. Vid 11 kom taxibilarna vi beställt och vi åkte vidare upp på Valla, där det var festligehter i en lokat i stundenborstäderna. Det var nog lite för mycket folk i lokalen, vilket senare ledde till att de blåklädda kom, inget ovanligt tyvärr. Men det var kul så länge det varade! Jag träffade flera stycken jag inte träffat på evigehter, bland annat några från min gamla klass, vilket var mycket kul!
När alla blev utkörda gick vi förbi en sväng hos Amanda som bor i närheten, och sedan vidare ner på Max. Jag tror inte jag skådat så mycket folk där någon gång, sick alltså! Vi hängde kvar där i någon timme innan jag åkte med Isabell hem igen.
Trots lite utsickare här och var så var den en bra kväll, jag hade kul. Brudarna jag sällskapade med var nog det bästa, eller inte nog, det var så.

Det som suger här i Övik, och det är också det som märks väldigt väl på kvällar som igår, är att alla lägger sig i allt. De tror att de har någon jävla rätt att tycka och tänka saker om sånt som de inte har ett jävla skit med ett göra! Alla vet allt om alla, och då är det plötsligt deras ensak.
Om alla skulle hålla sina tankar för sig själva skulle det inte hända lika mycket skit som det gör, och det skulle inte behöva hamna folk i mellan. Tyvärr så gör det det, hela tiden.
Sköt ditt eget liv, och skit i andras.

Anyways, tack för kvällen alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0