Forever.

Jag har spenderat kvällen i soffan med en godisskål nära till hands och lapat film, det fick bli New moon. Ja, jag har sett den förut, men det var länge sen. Jag tycker om de djupa känslorna i både denna och ettan, att man verkligen blir berörd. Det jag dock inte alls tycker om är Bellans "dilemma" med att ha två killar trånandes efter henne, och själv sitter jag ensam i soffan... Vissa studen kände jag mig ensammast på jorden, men sen tog filmen slut och jag anslöt mig till mina vänner. Vänner.
Datorn trycker varmt och otäckt mot mina lår, halsen är läskigt torr och näsan täppt. Läpparna är också ganska torra är jag känner efter, och håret är som ett skatbo i botten pga gårdagskvällens volympulver. Ja, som ni hör är inte mycket rätt ikväll. Men jag ä int bitter!

Jag ska nog helt enkelt klappa ihop denna helveteslåda och krypa ner i sängen, leta fram en nässpray och lite näsdukar. Tjohoooo för dessa tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0