Glas or.. bottle!

Råkade precis radera en kommenter, förlåt Sara, absolut inte min mening.
Jag har bosatt mig i soffan och roar mig med SATC the movie. Jag brukar inte se på film på eftermiddagarna, men när vi slutade så tidigt som idag kändes det som en bra idé, speciellt eftersom det är ganska kallt och trist ute. Nu kan värmen komma tillbaka tycker jag, det här är inte kul.

I övrigt så är jag ganska jättretrött, det blir bra med träning ikväll så jag inte såsar ihop totalt. Imorgon har jag endast två lektioner (god I love natur at the moment!), och sedan ska jag försöka springa en sväng på stan. Mors dag is coming up, liksa så min mammas OCH min brors födelsedag (två dar imellan), så jag har lite att fixa. Har dock noll med ideer, som vanligt ungefär..

I can't help but wonder, what would have been if the second i got with you was two. I can't help but think, that it could be so much different if I found the words I was looking for. I can't help but feel, that something is missing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0