Halfway, far away, never near.

Förlåt mig fader jag har syndat. Men hallå, total utförsäljning och minst 30% på alla JC's plagg, hur kan man itne gå in?! Kom ut igen med en liten påse innehållande en t-shirt och ett långt slappt linne, inte så farligt alltså, även om det inte var superbillgt.
Imorgon ska vi ut och leka skogsmänniskor och vandra en mil, OM vi inte får ändra planerna och lira volleyboll istället, låter lite bättre måste jag säga. Jag spenderar hellre dagen med tårna i sanden än i ett par varma joggingskor, så vi håller alla tummar. Jag tycker det är ganska mysigt såhär de sista veckorna, man gör liksom inget utan bara är, umgås med klassen och andra randoms. De e najs.

Ikväll är det träning som gäller, vilket bara känns bra när det är så fint väder ute. Risken finns dock att Molidens alla 100000 myggor attackerar, men då får jag väl bara springa fortare. Jajemen, så gör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0