I punktform.

  • jag tycker om mina vänner ganska jättemycket.
  • jag har haft en superb trevligt kväll hos Isabell
  • jag är lite för mätt för att må bra
  • jag har skrapsår på armen och benen
  • jag är på tok för trött för att sitta här
  • jag är pissed över att matchen inte gick som vi tänkt
  • jag spelade åt hell i första halvlek
  • min älskade kommer till övik nästa helg, I'll be there
  • min maja-mums har åkt ifrån mig, det gör ont i hjärtat
  • jag hoppas att jag blir allergisk mot chips
  • jag ska gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: emma

hördu, det var lite synd kanske att du inte lyckades bli allergisk! hehe. chips e göttans jö!

2010-05-12 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0