In new york, in paris or wherever.

Fan, isåg precis att det är ganska precis 8 månader tills jag fyller 18. 18!!!!! How sick is that?!

Vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag längtar lite måste jag säga. Ni vet, göra allt busigt med "gott" samvete, kunna beställa saker från internet hur som helst, slippa ta hem lappar om målsmans godkännande, jag kan... resa! Åh, jag kan knappt vänta på dagen då jag hoppar på ett plan mot en okänd ort, i sällskap med några vänner. Och jag vet,jag kan resa nu också, men då är det liksom på riktigt, jag FÅR resa, boka hotell och köpa drinkar, freedom helt enkelt.

Det jag försöker säga är att även om framtiden skrämmer mig och jag inte vill att tiden ska gå, så kittlar tanken om alla dessa möjligheter under mina fötter. Det blir sweet bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0