Lika kul som grus i ögonen.

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Isabell tror jag faktiskt
Sång du lyssnade på: Candy
Gången du grät: Här om veckan, drömde okul
Gången du skrattade: idag, ganska nyss

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja, fast in på riktigt
Varit så trött att du somnat sittandes: ja
Varit full: ja
Varit hög: nej


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Black
färg 2: Blue
färg 3: No idea

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ojaa
Fått ditt hjärta krossat: hmm, vad fan ska jag svara på det?
Skrattat så att du har börjat gråta: ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: klart, flera stycken, på sätt och vis.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag anser bara att jag har äkta vänner, annars hade jag nog inte kallat dem vänner.
Kysst en kompis: svårt att motstå liksom
Badat i isvak: nope

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: don't know, ett par stycken vore väl trevligt. måste bara ha en redig karl först
Har du några husdjur: nej
Vill du ändra ditt namn: vore nog hemskt förvirrande för dem i min omgivning, lite onödigt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt tårta
Vilken tid vaknade du idag: halv 12
Vad gjorde du igår runt midnatt: hörru det vet jag inte riktigt, dansade? skrattade? paartade
Någonting som du längtar till: sommaren, good times
Senaste gången du träffade din pappa: idag kl 6 innan de for
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mycket om jag får önska fritt.
Vad lyssnar du på just nu: Vänner som spelas i bakgruden
Vad gör dig irriterad just nu: känner mig inte så irriterad

OM DIG:
Vad är ditt namn: Erica
Smeknamn: Ickan, Ickis, ickan93, erkan, eckan, lumpan mm
Singel/upptagen: singel and fab
Stjärntecken: Vattuman. Vad är grejen med stjärnteckan egentligen..?
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: Själevadskolan
Gymnasie: Nolaskolan
Högskola: Inte riktigt där än va..
Hårfärg: Brownisch
Långt eller kort: ganska kort, eller halvlångt
Längd: ca 1,63
Vad gillar du gällande dig själv: bra fråga, återkommer med svar!
Piercings: öronen and naveln
Tattoos: nej
Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
Operation: never had one, don't want one
Piercing: öronen
Tatueringen: ingen
Bästa vän: Det vet jag inte.. Sassa? Mallan? Jullan? eller va?
Sporten du gick i: slalom och fotboll, antagligen det förstnämnda
Husdjur: min andra halva, min bästa vän, Fredde. Saknar honom som bara den.
Vaccination du minns: minns inte..
Konsert: Tomas Ledin kanske?
Förälskelse: Haha, vet inte :p
Alkohol du drack: cider

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: gå och lägga mig
Lyssnar du på: måste jag upprepa mig?!
Väntar du på: Att livet ska ta fart.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du förlova och gifta dig: japp
Karriär i åtanke: veet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: pussar, fast det beror på med vem.. ;)
Kortare eller längre: längre
Yngre eller äldre: äldre isf
Romantisk eller spontan: en bra blandning är trevligt
Snygg mage eller snygga armar: mage. men RYGGEN <3 äh, who am I kidding, allt!
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: vore väl kul om han kännde ngt?
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: vet ja e

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej, är inte sånt konstigt?
Gjort något sjukt spontant: ge mig ett exempel? Jag hoppas det.
Tappat glasögon eller linser: japp
Krossat någons hjärta: hoppas jag verkligen inte
Har du blivit arresterad: god no
Dissat någon: ja


TROR DU PÅ:
Mirakel: no comments
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: vill i alla fall tro på något bättre efter döden
Tomten: klart
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina nära och kära. mat och vatten ska vara svårt att vara utan har jag hört..
Vilken är din högsta önskan?: det tänker jag inte skriva här. Sorry guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0