Make me shake it off.

Nej, nu får det vara nog. Inga mer chips - ever.
Jag har suttit och kollat igenom de delade mapparna på vårt nätverk, och hittat en hel del gammalt. Nu börjar jag undra om jag haft ätstörningar i mina yngre dar..? Jag hittade en bild på mig och julia från 2007, och damn if I was a skinny bitch! Asså jag ser sjuk ut, seriöst. Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag tränade ganska mycket under den perioden, och hade antagligen lite bättre ämnesomsättning än nu (magen skymmer dataskärmen tiep), men hur kunde jag vara så skinny? :o aa, måste fasen visa bilden någon dag. Jag tycker alltid jag sett ut som nu, halvrunt och halv go liksom.
Nej, fifan. Imorgon ska det bli skönt att röra på sig, och efter det blir det käk med laget innan jag drar vidare till favvo-Bellan för uppvaktning. Det blir kalas det, as-kalas!

Imorgon åker min maja-mums till France,  vilket jäkla sätt alltså! Gissa om jag kommer sakna henne, hallå, vi snackar 10 dagar! Jag tycker inte om när folk åker ifrån mig (kom ihåg det Cajsa!), inte alls. Sen blir jag halvdeppig över att mina vänner ska bege sig till varmare breddgrader, och komma hem grillade lagomt till shortstiderna. Nej, håll er hemma. Stay pale.

Har sett på film ikväll också. "The ugly truth". Ni vet en film som går ungefär såhär: Kontrollerande flicka träffar irriterande pojke. Flicka bråkar med pojke. Flicka får sin drömprins. Irriterande pojke får känslor för kontrollernade flicka. Kontrollerande flicka är glad. Kontrollernade flicka och irriterande pojke åker hiss, passion uppstår. Kontrollernade flicka är inte längre glad åt drömprinsen. Kontrollernade flicka inser att hon vill ha kontrollernade pojke, dupmar drömprins. Kontrollerande flicka och irriterande pojke får varandra. Happy ending.

Ja, big chock typ. Hittar jag min drömprins ska jag fan ha han. Jag vet att han finns. Han har inte hittat mig bara. Kanske ska sätta upp en annons?

"Ledig tjej på 17 år eftersöker sin drömprins. Ring 070-1234567 om du är han. Tackpå förhand!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0