Not even a start of something new.

Nu känner jag mig ganska duktig faktiskt. Har tränat två gånger idag, hör och häpna! Jag och Josefine tyckte att en joggingtur på idrotten var vår melodi, och ikväll har jag sparkat boll i Mo. Joggingturen kändes helt okej, särskilt om man jämför med gårdagens. Den var döden, totally.
Träningen gick okej den med, men inte mer än så. Vi började även med något nytt idag, något ganska trevligt må jag säga. När vi klev in i omklädningsrummet möttes vi av en massagebänk, vilket vi alltid gör, fast idag var det något annorlunda. På bänken fanns det tre påsar med.... chips! Två var öppnade, vilket fullstäningt skriker "ÄT MIGGGGG!", vilket jag och emma sysselsatte oss med medan vi vänatade på resten av laget. De flesta skippade dock att äta innan, och högg in efter, men då var jag inte sugen alls.. Men som sagt, trevligt trevlgit! Jag tror vi är ganska ensamma om att uppladdning äta chirrar, men det e så re´ska va, unik är ensam å bäst!

Vi får väl se om jag är uppe med (innan) tuppen imorgon med, men jag tvivlar på det. Annars är det fan nått på gång, nått stort. Säger som mamma: "Jag är chockad, chockad."

Peace out bros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0