Onsdag eller vad.

Usch, idag har det inte alls varit någon bra dag. Jag vet inte vem som var på sämst humör efter lunch, jag eller Maja, men kampan var hård om förstaplatsen. Stressen har även funnits hos mig sen jag vaknade, något jag inte alls tycker om. Fast det finns två saker som varit bra idag; Min fina underbara vän Isabell fyller år, och trännigen var kul. Tur att det finns något. Imorgon lär stressen inte bli mindre, då det först är skola, sen hem och plugga järnet inför matteprovet på fredag och sen träning. Jisses. Nu menar jag inte att jag stressar som en tok frpn ställe till ställe, utan mer att det ALLTID finns något som ligger och gnager, något på mitt samvete som måste göras. Sånt är jobbigt.

Nu ska jag försöka komma i säng, och glömma allt för en stund.
Några sista ord:

GRATTIS ISABELL!!!! <3

Kommentarer
Postat av: issa

tack igen erkan :)))<3

2010-05-06 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0