Put your high heels on.

Klappat och klart. Dansen sitter och magen är mätt. Får dock lite dåligt samvete över att jag inte kunde gå på fotbollsträningen ikväll, men man kan ju inte göra allt..
Nu har regnet slutat med (det har regnat jävel sedan jag åkte in till stan), och jag hör fåglarna kvittra. Det är nästan som att de känner att de måste kvittra nu bara för att det är vår, men hallå, ibland kan man väl vara tyst. Det är ju inte som att jag pratar konstant bara för att jag kan prata. Eller? Kanske, joo...

Kände precis efter och insåg att jag inte hade någon bh på mig. Det var märkligt, tills jag insåg att jag faktiskt hade sportbh på mig ist. wierd.
Läste också att josefine hade varit en hel massa duktig och pluggat, vilket gör att jag inte känner mig duktig alls. Tack för den KG.

Nej, kanske ska skaffa sig ett liv. Eller? Neeä...

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åhh tack så jättemycket :D

2010-05-13 @ 22:25:34
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha den räta linjens ekvation i allmän form in my ass!

2010-05-14 @ 01:20:51
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0