Saturday.

Jag är fortfarande mätt, kladdkakan satt där den skulle igår kan jag säga. Jag hade en superbra kväll igår med Maja och Bella, fan vad dom är bra. Bella var dock tvungen att åka vid 10, då hon skulle sätta sig på tåget och åka ända ner till Göteborg, helt själv! Hoppas hon får en bra vecka där nere i alla fall.
Funderar på att gå och ta mig en macka (frukost) och sedan en dusch. Efter fyra någon gång vandrar jag och m o p över till en av grannarna på 5o-årsfirande, det blir askalas. Vid 6 måste jag dock avvika och ta mig till Moliden och jobba med laget, typiskt. Siktar på att få åka hem igen vid 10, men jag vet att fester där mat och alkohol blandas brukar dra ut på tiden ibland, så jag är inte så säker. Hur som helst hoppas jag att ni får en superbra lördag, många härliga skratt och god mat.
Tjing!


Att skratta tillsammas, gråta tillsammans och vara fula tillsammans - det är vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0