Solen, min vän.

Vilken dag. Vilket väder. Vilken känsla.
Jag har spenderat några timmar på stan, precis som alla andra tydligen (glasskön tog aldrig slut och parkbänkarna var fulla), och några timmar i en solstol. I bikini. Jag råkar älska det här, och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Jag har fått några blyga linjer på min kropp, vilket är ganska fantastiskt med tanke på att jag solade mellan 4 och 6. Från stan fick jag med mig en hel massa fint också kan jag säga, en jeansjacka bland annat. Jag stötte även på Sara och Cajsa, både en, två och tre gånger, mycket trevligt. Nu hoppas jag det blir mat snart, jag är mycket hungrig.

Ha en fortsatt bra dag, för det ska jag!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0