Sunday bloody sunday.

God mitt på dagen!
Nu är det söndag igen, herreud. Imorgon är det måndag och en ny vecka drar igång. Det känns som att jag bara räknar ner tills det inte finns något att räkan ner längre, sommarlovet. Idag känns det dock ganska avlägset, det blåser och är alldeles grått ute. Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera denna dag, har liksom inget jag "måste" göra. Vi har inte längre några träningar på söndagar, och jag tror inte att det en så bra idé att jag ger mig ut på egen hand, har knappt kunnat andas denna morgon.
Istället ska jag se över om jag kanske ska göra lite mer matte bara för att, annars kanske jag helt enkelt lägger mig på sängen och drar en film. Låter inte helt fel..

Kiss n' hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0