Tisdag, fast jag trodde det var onsdag.

Facebook strejkar, matteboken ligger ensam och övergiven, magen är på tok för full och snoret rinner ner för min överläpp. Eftersom att klockan redan är halv åtta förstår jag att jag inte kommer få mycket gjort ikväll, så jag gör ingenting alls, vilket antagligen är ännu dummare.
Imorse hade jag ingen bra morgon, satan i gatan vad brottom jag hade. Jag fattar inte hur jag kunde få så mycket mindre tid TROTS att jag kunde åka 20 min senare till skolan (np engelska började halv 9, så jag kunde ta bussen 8.52 ist för att åka med mamma halv). Jag klev ju ändå upp tio över 7, men jag antar att duschen blev lite längre än för lång... Varför är det så att jag inte tycker om att duscha men ändå spenderar så mycket tid där uner vattenstrålen?! När jag säger att jag inte gillar att duscha menar jag inte själva duscningen, utan det som man får på köpet. Ni vet, klä av sig, frysa, sekunden när det är lite för varmt eller lite för kallt, och sedan torka sig, blöta ner och frysa lite till.. För att inte tala om synen när man kollar sig i spegeln, likblek, rosig om kinderna och tovigt hår. Nej, inte min kopp te.

Jag hann i alla fall med bussen, dock hann jag inte knyta skorna.. Men ja. det är sånt man får ta liksom!
Nu ska jag se om facebook har återuppstått. Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0