weekend in the middle of the week.

God eftermiddag mina vänner! Hur har ni det idag?
Själv har jag det bra. Kom nyss hem efter några timmar hos Julia med henne och Sara, mycket trevligt. Det har varit jättevarmt (om man jämför med hur det varit de senaste veckorna) idag, kändes konstigt må jag säga. Vi käkade hamburgare och hoppade studsmatta, dansade och hälsade på sara och malin en sväng. Ja, vi gjorde helt enkelt mycket av det vi brukar göra om somrarna, det var mysigt på ett sätt.
Om lite mer än en timme är det dags att fara till danshuset och hör på maken, dansa! Ja, det gäller bara att nöta nöta för vår underbart talangfulla grupp (eller) nu innan uppvisningarna som äger rum nästa vecka. Men det ska nog inte vara några problem, det är inte så komplicerat när jag tänker efter..

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, men sånt kan va skönt med. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0