Drottning av betong, av grå murar och smutsiga trottoarer.

Som ni kanske förstår har inte den här veckan varit någon höjdare... Har varvat körlektion och teoriplugg med på tok för mycket skolångest och alldeles för lite sömn. Har inte haft tid att träna mer än i måndags och matvanorna har gått åt helvete. Har mått illa hela dagen och vet inte alls vad det beror på, vilket gör att jag inte heller vet vad jag kan göra för att årgärda saken. Jag är inte sugen på att äta och tanken på socker ger mig näst intill spykänslor..
Hade tidigare i veckan tanken på att dra ut ikväll, men just nu känns det som att sängen och idol blir lagomt. Önskar att jag kunde säga att jag ska sova till lunch imorgon (skulle behövas), men nu är det banne mig dags att träna. Måste även skriva ett engelskaartbete och sätta igång med svenskan, söndag ska det in. Fint.

Livet leker och jag är harmonin själv. Eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0