En sol har landat i mitt knä.

Drog nyss en glödlampa i golvet. Andra gången på en vecka som jag riskerar glas i fötterna i mitt eget hem. Förra gången knockade jag ett vattenglas min moder så olyckligt placerat på nattduksbordet, ett fullt kan jag tillägga. Det var ett mindre trevligt sätt att börja en sjukdag på, med vatten i sängen, över hela golvet och glas hit och dit.
Nu skulle jag alltså skruva ut en glödlampa för att se om det gick, vilket det uppenbarligen gjorde. Svårt att fatta lätt att tappa var det ja, jora såateeeee..

Om dryga timmen är det dags för säsongens första fotbollsträningen, eller sista om man vill se det så. Det ska bli skojsigt, att sparka boll med bästa brudarna är kul alla dar i veckan.
Imorgon blir det lek och stoj med liten kusin, och sedan hockey med bästa Cajsa. Tänk vad mycket man kan hinna på en och samma lov dag, speciellt om man jämför med idag, då jag inte gjort många knop..

Puss å hej!


Hon är fin. Henne tycker jag om. Och i helgen ska vi leka. Ba crazy!

Kommentarer
Postat av: gabbbbi

att vi ska babe :D

2010-11-02 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0