För en sekund sen var du min.

Skulle mer än gärna stoppa fingrarna i halsen, huvudet i toan och tömma hela mig. Igen och igen och igen. Nej, jag har inte druckit. Jag har ätit kladdkaka, bakas utan mjöl. Och nej, det var inte meningen. När man är fem kockar som springer runt blir det inte alltid som planerat och när formARNA väl var inne i ugnen var det lite sent att rätta till. Dränkte dom däremot med after eight, vilket inte dikrekt minskade mitt illamående. Nej, jag ska aldrig äta igen. Mår så fruktanskvärt dåligt. Men gott var det. För stunden.
Har i övrigt haft en ytterst trevlig kväll med ytterst fina människor. Hur jag fått så fina vänner är ett mysterium.

Nu ska jag stänga ögonen och försöka slappna av. Att må illa är det värsta jag vet. Typ.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0