Oooh make it right.

Usch. Jag är helt jävla skakis, känns som om jag ska falla ihop när som helst. Vet inte om det beror på att jag svepte en skållhet latte på 5 minuter, eller om staden helt enkelt tog knäcken på mig. Hoppas det gå över snart, eller i alla fall lugnar sig tills någon kommer hem. Vore som synd att däcka totally alone.
Dagen har annars varit bra, lite seg med helt okej. Den här veckan har dock gått galet fort, det var ju nyss helg! Inte för att jag klagar, nejnej, men jag tycker det är lite läskigt när tiden bara rinner genom mina händer. Men som sagt, just nu gör det inget, den här helgen kommer rocka.
Ikväll blir det chill'n grill med lite amigos framför idag, ätandes en massa och lite till. Imorgon är det dags att tagga upp inför Mandys 70-talsferre, grymt ju! Ska vara hippie, eller försöka i alla fall. Det blir fint, fint som... näe, finare än snus!

Hörs senare, love!

Ba en bild jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0