Someday.

Försöker planera veckan så gott jag kan och har bara en sak att säga, Lov my assss heller! Har omedvetet tait med mig hela skåpets innehåll, vilket också behöver användas och inte bara ligga som det alltid gör.. När skolan väl drar igång igen har jag en hel massa prov som väntar, och det känns ju halvkul. Sen vet jag inte heller hur eller ens var jag ska börja.. Usch, åk 2 suger såhär långt.
Anyhow så ska jag såklart hinna med en del roligt i veckan också, det måste jag bara. Tittar på bilder från Yran (igen) och får spring i benen. Jämarns vad det vore härligt med sommar snart!

Hörs senare, ska försöka göra någon nytta.

Kommentarer
Postat av: gabbiii

viii måste leka ngn dag :) o ja, sommar och yran NU tack <3

2010-11-01 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0