This is the streets.

Vakna en halvtimme för sent.
Svenska.
Fredagsfika.
Matte.
Lunch.
Engelska.
Stan.
Frysa huvet av sig på väg till bussen.

Japp, ännu en fredag är kommen, skönt! Det är dock inte som vanliga helger denna helg, imorgon ska jag till skolan igen och får därmed ledigt på måndag. Snöggt. Imorgon ska jag leka äkta naturvetare och förklara för alla nyfikna hur långt avstånd det är mellan spåren på en cd-skiva, hur spännande!! Ni är välkommna i alla fall. Hela bunten.

Ikväll planerar jag att inta soffläge hos Cajjan lapa Idol, ap-fint att umgås med den bönan. Det blir så långt mellan varven så att jag nästan skäms, men nu har vi stora planer på gång, så snart är det ändring på den saken!

Puss å morr, TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0