You did.

Skrev en spanska-uppsats idag. Den handlade inte om något, jag fick inte fram någon poäng. Fint. Imorgon fortsätter jag med den muntliga delen och hoppas att ha ngt mer att komma med, vilket innebär att jag borde slå ihop den här jävla burken och öva lite. Fast näää... snart.
Annars så är det bara träning som står kvar på dagens schema, men den är klockan nio så än är det ingen vits att snöra på sig skorna. Men det blir bra, om jag lyckas hålla mig vaken till dess alltså.. Är trött som ett as, och nej, det spelar ingen roll att det bara är måndag. Det är för fasen värre än veckans alla andra dagar, trötthetsmässigt alltså.
Nej, ta tag i saker kanske? Aaop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0