Kittla mig under fötterna.

Okej. Nu är jag på bättre humör. Jag anar att sockerkicken från morotskakan kombinerad med colan underlättade lite, men jag vet att mötet med dom bästa MIK-brudarna gjorde susen. Även fast det inte är så mycket mer än en månad sedan vi packade undan skorna för vinterförvaring, så känns det som att det var år sedan jag trog bollen över gräset, och jag längtar redan till säsongen drar igång! Nu behöver jag visserligen inte vänta så länge med tanke på att vi latjar igång redan på måndag, men det är inomhus så det är verkligen inte samma sak, men just tanken på att kliva ut på en grön plan i Mo känns mer än lockande!
Jag och Emma tog även på oss (eller blev beordrades) ansvaret för hemsidan, så härmed kan ni kalla mig fr wedd-adimistratiör. Tjusigt va?! Vi kommer rocka fett. Lovar.

Nu ska jag göra inget och se på DH. Det blev en fin avslutning på en ofin dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0