Light out, light in.

Idag har jag tränat. Och firat en moster. Och agerat flyttgubbe. Farmor och farfars hus ekat tomt nu, och jag får återigen ont i hjärtat. Visserligen så kommer alla minnen finnas kvar, och dom med såklart, men det känns som om det är så mycket som sitter i det där huset. Det är i alla fall ett par veckor kvar innan the final flyttlass går, och bra är väl det.
Idag har jag i alla fall blivit en hatt, en ukulele, en bok, ett spel och en resväska rikare. Inte illa. Resväskan var förresten den största jag någonsin sett, så Josefine, Fatta vad mycket svenskt jag kan packa med mig till Madrid!!!

Nu ska jag iväg på lördagsmys med mina människor. Kisslove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0