Make some kind of new sound.

Sitter och slutför diverse inlämningsuppgifter. Jag är egentligen klar men kommer mig aldrig för att skicka iväg det, det innebär att jag är klar, och nöjd. Jag vågar inte kalla mig nöjd än, men samtidigt så orkar jag verkligen inte mer. Om jag får en till analyseringsuppgift nu då hoppar jag ut genom fönstret.
En sista kraftansträngning innan jag gör kväll ska jag väl fixa. Nästa och sista punkten på min dagordning är att packa väskan inför morgondagen, som kommer bli låååång. Efter skolan ska jag direkt till jobbet, svansa runt där till klockan 6 och sedan vidare till IX för klädprovning. På onsdag ska jag modella tillsammans med ett gäng andra MIK-brudar, spännande..

Nä fan nu får det vara nog. God natt.

Kommentarer
Postat av: caj

du kan ju skaffa karriär inom modellning snart ;). vart?

2010-10-03 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0