Nice to hold when I'm tired.

Sitter i samma position som jag gjort den gångna timmen. Lyssnar på musik och gör mest ingenting, lyssnar på folket som tjattrar på nedervåningen. Mamma, mormor och mina två mostrar ska på Ladies night,  trevligtheter. Mormor höll nyss på att kvävas, mindre trevligt.
Helgen har varit rätt lugn so far med lite träning och garageloppis på förmiddagen. Igår var vi några tjejer som lagade mat tillsammans, med franskt och indiskt tema. Jag och Majsan stog för varmrätten, Jennelie och Sofia för efterrätten och Susanna och Sara för förrätten, mycket trevligt! Och gott, lämnade som vanligt brudarna mätt som bara den.

I brist på annat så ska jag nog kasta mig på soffan, vicka på tårna och ha de skönt. Eller ensamt. Det är en tolkningsfråga.

Those times. Lovley times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0