Vamos a Ecuador.

Idag är en sån hinna-med-en-massa-och-det-ändå-finns-tid-kvar-dag. Mina söndagar blir bara längre och längre, vilket såklart inte behöver vara negativt. Jag har lekt med min lill-kusse som varit på besök, städat rummet och knapprat lite på datan. Ska kolla över lite plugg och sedan ta en joggingtur, så fort maten har lagt sig till rätta i magen. Det var förresten länge sedan jag sprang, och även om jag sysslar med annan träning nu så behövs det helt klart. Jag saknar fotbollen, redan, och det känns lite halvtungt med tanke på att vintern inte ens har kommit än.
En dusch vore rätt fint med, är skabbens mamma själv. Tror banne mig att jag ska renbädda när jag ändå är igång, det vore trevligt.

Imorgon är det dags för en ny vecka. En vecka utan prov och en vecka jag faktiskt borde kunna genomlida utan att avlida. Det är snart lov. Andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0