Citerat Desirée Nilsson AKA "Dessie".

Dessie skriver om Hanson, ett band bestående av tre bröder, ni minns dem säkert med låten "MMMbop".


"Åh, kommer ihåg den här låten som om det var igår jag stod som en liten skitunge och dansade med rumpan till den här. Tror att det var 2004 eller något sånt..? Sjukt egentligen hur fort tiden går. Den rasar iväg.. Jag saknar faktiskt min barndom, jag tänker ibland tillbaka och vill åka tillbaka med tiden några år. Som när jag och hela min familj bodde ihop, då inte mina två äldsta syskon flyttat hemifrån, då min mamma och pappa var fortfarande gifta och vi bodde i Gamla enskede.. Då vi alltid åkte till landet i Nyköping på helgerna, och finlands kryssning minst två gånger i månaden, då vi alla åkte utomlands tillsammans flertal gånger varje år.. Åh, gud vad jag saknar den tiden. Jag kan fortfarande känna vissa lukter och dras tillbaka och få en "deja vu" typ, och tänka tillbaka på hur det var. Vissa dofter, vissa ställen, vissa känslor.."

Jaaa, fast nu är det ju så att låten gjordes 1996. Men vadå, 8 år hit eller dit är väl skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0