Citerat Isabella "Blondinbella" Löwengrip.

"Idag har jag stressat utan att vara stressad. Jag tror att jag bara befinner mig i de tempot utan att de spelar någon roll vad jag gör. Först var jag hos Nadia och fixade håret sedan träffade jag Josephine och Angelica på Story Hotell för att äta lunch, därefter slängde jag mig i en taxi och åkte till Gunilla och gjorde ordning naglarna. Sedan tillbaka till city, minishopping, hämtade ut min Acne-skor på posten och kilade upp till kontoret där jag befinner mig nu. Ska jobba här i en timma innan jag åker hem och packar…

… Har bokat bord på Mathias Dahlgren ikväll så jag har lite tight med tid."

Ja, kanske har du mycket att göra och tight om tid. Men när jag läser din dagsagenda så tänker jag inte "å-snälla-kom-och-döda-mig-vad-jobbigt!". Jag vet inte, men att fixa håret och naglarna vägt emot 160 minuter kemi/fysik känns rätt avgjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0