It's my diary. Bitch.

Ibland är bloggen bra till mer än att snacka skit. Om man undrar över något man gjort under de senaste året kan man alltid gå tillbaka och färska upp minnet, finna de svar man söker och bli förvånad över vad fan man hade på sig. Nu undrade jag när jag bytte från Telia till Halebop, och mycket riktigt så hittade jag svaret. Den 23:e januari. Det betyder att min bindningstid har gått ut lagomt till min artonårsdag, vilket betyder att jag kan byta igen när det är dags för en ny telefon. Den här gången kan jag skriva abonemanget på mig själv (läskigt).
Jag har inte bestämmt mig riktigt, men det lutar mot en iPhone 4. Ska're va så ska're! FETT!
Men men, det är då. Nu är jag fortfarande bara 17..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0