Som att strö salt i såren.

Idag har jag spa:at. Japp, vardagslyx på hög nivå! Jag och Julia gick till Carolinas spa efter skolan och Floatade, ni vet när man ligger i en box fylld av saltvatten och flyter, det var spännande ska ni veta. Eftersom vi flöt ihop så var det inte så lätt av koncentrera sig, eller snarare slappna av, men det är väl ngt man får lära sig antar jag. Och lite avslappnad blev jag faktiskt, är trött som en apa nu.
Officiellt så sitter jag och pluggar nu, men inofficiellt så orkar jag knappt hålla i pennan. Det jag skriver är inte heller läsligt, så det är väl lika bra att lägga ner..

Annars så rullar det på. Skolan är.. skolan och vännerna är fina. Ute är det kallt om morgnarna och varmt om eftermiddagarna, hösten i ett nötskal. På skolan byter dom fönster med, så vi har korsdrag i korridorerna. Miisigt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0