Somebody. Sometime. Someday.

Det blev ingen träning ikväll, vädret satte stopp för oss. I vanliga fall hade jag tyckt att det var rätt skönt en dag som denna, men nu har jag mer ångest att jag inte tagit vara på den extra lediga tiden till något vettigt. Lite plugg har jag fått bort, men mer hade behövts.
Känns knepigt att det redan är fredag imorgon, jag menar, det var ju söndag nyss? Jag har knappt smält middagen jag severades hos mormor då.. Om vädret är bättre imorgon står skoljogg på schemat, goa 7,5 kilometer, och ja, jag ska springa. Om inte så blir det en sväng på gymmet efter skolan, lika bra att komma igång ordentligt.

Kanske komma i säng i tid ikväll? Eh ja.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0