Världen är inte svart eller vit.

Jag och Maja gjorde en film idag (läs: 10 filmer). Det var kult. Vi garavade, tills vi inte kunde andas. I övrigt så har jag blivit bajsförkyld och jag antar att det är Guds sätt att tala om för mig att jag inte borde träna alls. Pga skavsåret (som äntligen börjar läka!), så har jag inte tränat på aplänge. Tränat på riktigt alltså. Nu kan jag inte andas genom min vänstra näsborre. Men i och för sig, det kanske är lite overkill att ha två fungerande? A, jag tror fan det.

Nu ska jag bara invänta min babe innan vi åker och plockar upp min andra babe på väg till Hemmakväll. Ikväll blir det soffhäng och fat-mode. Det tycker jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0