Du strålar.

Vaknade upp (lite för sent så klart) och startade min nyttiga vecka. Humöret var på topp och allt gick fint TILLS jag hamnade på ett klassmöte (eller a, vi var 8 pers). Mannen som höll i det ställde fram fyra skålar godis, och inte något äckligt konferensgodis, utan här snackar vi; toblerone, geisha, fox, dumle, werthers, chokladhjärtan osv. Behöver jag säga vad som hände? Nä, skulle inte tro det. Låt mig bara säga att det som återstod när vi lämnade lokalen var en enorm hög papper och 6 ynka godisar (choklad fylld med rom och körsbär). Vi gjorde ett bra jobb, det må jag säga.
Resten av eftermiddagen har bestått av plugg (förvånande, jag vet!). I fyra timmar satt jag, fyra! Det mest tragiska är att jag bara "summerade" vad vi ska kunna på provet på onsdag.
Livet på natur leker.

Annars så vill jag bara säga att min finaste är bäst i världen, och att han kommer spela hockey i Globen nästa helg, läckert om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0