On the floor. Och typ överallt med.

Eftersom mitt huvud är mer eller mindre ett kaos, har jag försökt strukurera upp saker och ting.
Det som ligger närmast på min "att-göra-lista", och alltså det som måste göras innan jag åker till Madrid och Josefine (WOOOHOOOOOOO) är:

  • Förbereda och skriva en spanskauppsats.
  • Skriva och hålla ett engelskatal.
  • Redovisa ett eng.grupparbete
  • Läsa 150 sidor om en hund som fått en gaffel i magen, OCH tänka på vad jag läser.
  • Skriva det första kapitlet i en roman som ska handla om mig.
  • Läsa 1928740 papper om upplysningen och romantiken.
  • Ansöka om ledigehet, och förhoppningsvis få ledigt. (Som om jag inte åker ändå..)
  • Fira påsk någonstans där emellan.
  • Köpa något annat att ha på mig än en Fjällrävenjacka och mörka jeans.
  • Packa.
  • Pussa lite på J.
He bli kult e.

Kommentarer
Postat av: Josefine

du får nog allt ta och pussa lite på J under tiden du är här också!

2011-04-22 @ 22:26:19
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0