Took a walk by my past. Missed it somehow, but in the end, it's the past.

Tänkte vara duktig och ta en joggingtur idag. Har inte gjort det än. Istället har jag ätit choklad, fast jag inte skulle alls.
Spanskaboken ligger här vid sidan om, jag ger den inte så mycket uppmärksamhet utan anser att det får bli morgondagens problem. Det är lite så jag jobbar.
Är lite sugen på en prommis med p3 i öronen istället, men mörkret som faller tilltalar mig inte. Mina problem är stora nu alltså.

Imorgon ska jag besöka farbror doktorn och försöka ta reda på vad det är för en knöl jag fått i halsen, det är rätt läskigt faktiskt.
Sånt är mitt liv just nu, en blandning mellan borde-inten och hoppsan-vad-hände-där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0