Put on your Sunday best and fake a smile.

Imorse ställde jag väckaren lite extra tidigt för att hinna ta en prommis innan jag åt frulle och brummade iväg till jobbet, väldigt ambitiöst om jag får säga det själv. Att jag sen inte alls tog någon promenad är en annan sak, för det är tanken som räknas. Förresten tog jag igen det med en kvällsprommis efter middagen så jag har förlåtit mig själv.
Idag var det lite mer fart i butiken med, vilket var tur med tanke på hur lugnt det var igår. I och för sig så är ju lördag en kortdag, men det är ändå skönt att inte behöva leta efter saker att göra.
Nu har jag gått på helg och har långledigt i hela tre dagar, skönt! På onsdag och torsdag gör jag mina sista arbetesdagar som butiksbiträde (i alla fall vad jag vet i nuläget) för det här sommarlovet! Rackarns vad fort det har gått ändå, tycker det var nyss som jag skrev in alla dagar i kalendern och väntade på att det skulle dra igång på allvar.. Fast helt ledig blir jag inte, jag hinner med en come back i resturangbranchen med innan böckerna åker fram. Men det ska bli rätt kul måste jag säga.

Nu ser jag fram emot en sovis imorgon och kanske, kanske en joggingrunda!
Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0