Saturday.

Det är lördag vilket innebär att jag äntligen har gått på helg. Det firade jag med att handla mat på väg hem från jobbet, byta om något mer soffvänligt och sedan ställa in mig på att göra så lite som möjligt ikväll. Den inställningen har jag fortfarande. Min bror prasslar med chipspåser där nere och inväntar sina vänner, för att sedan gå ut och skaka rumpa (eller det nu är alla kidz gör nu för tiden). Själv så har jag match imorgon och skulle antagligen inte ens komma in någonstans ikväll (utbudet för oss atronåringar är halvtunnt på lördagar...) men inte är jag bitter för det! I och för sig hade det varit helkul att fara ut och mingla bland kända och okända, men äh, det kan jag göra en annan dag.
Ikväll blir det lördagsmys i ett tomt hus. Jag klagar inte.
Än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0