Smörja smörja smörja.

I natt drömde jag att jag var Harry Potter och fick springa för livet för att komma undan de som upptäckt vem jag var. Mössan och huvtröjan jag hade som förklädnad hade nog räckt om det inte var för min kompis som dumt nog började prata om Ron. Jag är rätt säker på att meningen löd "var har du den där rödhåriga fjanten Ron?", inte så diskret.
Den drömmen tillsammans med ett par andra och det faktum att jag gick och la mig på tok för sent igår, orsakade att det var en mycket trött Erica som åkte till jobbet imorse. Och kom hem från jobbet. Så trött att hon var tvungen att power-napa, något hon inte gjort på ages. Att hon dessutom skriver om sig själv i tredje person kanske betyder att hon borde gå och lägga sig snarast. Vilket hon också ska.

Vi spelade oavgjort idag förresten. Vi var bra, förtjänade faktiskt att vinna i mina ögon. Men 1-1 mot ett obesegrat lag är väl ändå helt okej, speciellt med tanke på att jag inte spelade så mycket pga lårhelvetet. Heh.

Godnatt lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0