Tjugotre och så vidare.

Idag har jag visat mina golftalanger igen. Det var faktiskt rätt kul.
Jag har också cyklat till stan i motvind och på tok för många plusgrader. Det var jobbigt.
Sen intog jag gymmet och avslutade med en dusch. Det var skönt.
Som vanligt hann jag med några timmars jobb också. Det var nödvändigt.
Nödvändigt var det också att ringa min bror och be om hämtning när vädret växlade om till regn och minusgrader och jag inte hade något annat än shorts och linne med mig. Det var dumt.
Som avslutning genomförde jag den sämsta fotbollsträningen på länge, jag var som en deg. Det var degigt.

Nu ska jag sova. Det ska bli ännu skönare än att ta en dusch på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0