Before we get to old.

Jag tappade hårborsten i toan imorse. Skrev nationellt prov i matte D i fyra timmar och fattade mest ingenting. Eller låtsades förstå och gjorde helt fel. Spenderade eftermiddagen hängades ut genom bilrutan och delade ut reklam. Kom hem och orkade inte alls plugga. Tittade på GG och kände återigen att Chuck och Blairs kärlek är allt jag behöver. Såg hur saker plötsligt förändrades och blev ledsen på riktigt.

Sitter kvar i sängen och orkar fortfarande inte plugga. Borde ta tag i biologin så jag slippen spendera helgen i Spira B och allt förbannat. Borde gå och lägga mig på en gång för att bli kvitt förkylningen som vägrar ge sig men blir inte heller sämre. Låtsas att en hårborste i toan och ett värdelöst prov är det enda som tynger mig.

Om det vore så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0