Amor o amistad.

Hemma och med mat i magen, två av mina favoritsaker här i livet. Fast nä, egentligen är det bättre att vara hungrig så att man kan äta. För det är bättre, att äta alltså.
Nu har jag lagt upp en liten plan. Om en minut, dvs halv åtta, sätter jag datorn i viloläge och hjärnan på max. Sedan har jag exakt 60 minuter på mig att förbereda engelskan och titta igenom spanskan igen. Om jag fixar det lite smidigt så kan jag slappa resten av kvällen. Hur skönt?
Om jag känner mig själv rätt så kommer ca 20 av dessa 60 minuter var effektiv plugg-tid, och de resterande minutrarna fyllda av något som kan likna dåliga ursäkter till att slippa. Men ett försök, det ska jag göra.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, 18 år! Det visste varken jag eller någon av mina kompisar, som för övrigt följer din fina blogg varje dag. Ha det så bra och hälsa farmor. Hejsansvejsan.

2011-02-21 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0