Det bara kändes likadant.

Inledde dagen med att försova mig en timme. Kanonkul. Vaknade av att Julia ringde på dörren och fick panik. In i duschen och på med lite kläder, in i bilen med blött hår och inte en gnutta antydan till smink. Att jag såg ut som ett spöke till skolan behövder jag nog inte förklara.. Maja skrattade åt mig. Jag förstår henne.
Lite fredagsfika på det så var dagen igång, och efter det har det rullat på. När jag kom hem plockade jag ihop på rummet, ville inte ha en hemma-helg i totalt kaos.

Om en timme ska jag laga middag till mig och min broder, eller a, kanske till och med får hjälp. Tacos är vad som står på menyn och det känns bara så rätt. Och så svenskt.
Helt okej fredag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0