From Paris to Berlin.

Och så var det tordagskväll igen. Sjukt vad veckorna går. Var det inte nyss jul?
Jag har landat i sägen iklädd morgonrock och tofflor, efter ett träningspass och en dusch. Dagen har faktiskt, med betoning på faktiskt, varit bra och det var precis vad jag behövde. Veckan har annars varit tung (nähä..). Imorgon är det fredag och det känns toppen, helgen är efterlängtad även om den kom lite för snabbt. Min bror kommer hem och mamma och pappa åker bort, vilket betyder att jag så vackert får stanna hemma. Det blir varken Timrå eller något annat, men det kanske kan vara skönt det med.. Ska faktiskt bli ganska kul att träffa big brother igen, det var ett tag sedan och jag saknar honom lite. Ibland i alla fall.
Jag ska i alla fall försöka vila i helgen, umgås med mina fina vänner och göra bort lite plugg. Helt enkelt komma ikapp och komma tillbaka till något slags medvetande. Jag har praktiskt taget varit en zombie den här veckan. Eller egentligen i flera veckor. Ska även försöka komma iväg på dansen på lördagmorgon, det var också ett tag sedan..

Sånt är livet mina vänner. En blandning av en hel massa, good and bad.
Men nu för tiden finns det ett stort good i mitt liv, som gör det bad:a inte så bad.
Lev å må, puss.

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har förberett en överaskning åt dig! kommer förhoppningsvis göra nästa vecka lite roligare... nyfiiiken?!?!?!

2011-02-17 @ 23:23:15
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0