The best feeling.

Ååh vad jag borde göra något vettigt. Jag borde plugga engelskaglosor tills imorgon, jag borde skriva klart en novell som ska vara färdig för inlämning på måndag och en debattartikel som ska in på söndag. Istället sitter jag här som om jag har all tid i världen, vilket jag så klart inte har.. Om cirka en timme tar jag bilen och plockar upp Emma, och vidare till Kempis för dagens fyspass. När jag kommer hem ska jag nöta in de antagligen inte in-nötta glosorna och packa väskan, för imorgon lämnar jag mitt hem för något betydligt bättre. Helgen kommer alltså spenderas i armarna på min fina som även har äran att fylla år. Kalas!
Ni kan då gissa hur mycket jag kommer plugga i helgen, och hur lite (läs: mycket) jag kommer ha att göra på söndagkväll. Men vet ni vad? Det är så jävla värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0